A cég adminisztrációs feladatainak összehangolása a cég munkafolyamataival

  • Munkaköri leírások kidolgozása (ez nem a munkaügyi ellenőrnek készült mintaszabályzat, hanem valós, vagy ideális tevékenységek szabályozott leírása). -Ezen leírás alapján bármikor új munkatárs betanítható.
  • Munkaszervezési folyamatok felülvizsgálata
  • Belső ellenőrzés kialakítása
  • Pénzügyi adminisztráció felülvizsgálata

– Milyen információkra van szüksége egy vállalkozás elindításához

– Hogyan kezdjen hozzá egy vállalkozás megszervezéséhez

– Hogyan szervezze meg a cége adminisztrációját

– PR, marketing, szerződések, számlázás …. minden ami még kell

– Hogyan használja fel a cégvezető a könyvelésből nyerhető információkat

– Hogyan lehet a könyvelésből vevői és beszállítói tartozáslistát lekérni

– Milyen módszerekkel lehet a likviditást megteremteni és fenntartani

– Mit tehetünk, hogy a vevő fizessen

– Megoldások a pénzügyi nehézségek kezelésére

– Válsághelyzetek kezelése

 

Weboldalunk a látogató élményének javítását segítő "sütiket" használunk. Elfogadod? További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás