A cég adminisztrációs feladatainak összehangolása a cég munkafolyamataival
Mi is az adminisztráció?
A szó eredete a latin “administrare” szóból ered, ami “szolgálni, segíteni” jelentéssel bír, és a “minister” (szolga) szóból származik. Tehát az “adminisztrál” szó közvetlenül kapcsolódik a “miniszter” kifejezéshez, ami a segítő, szolgáló személyt jelöli (WikiSzótár.hu).
Az adminisztráció szó latin „administratio” gyökeréből származik, ami irányítást, vezetést jelent, és a 19. században jelent meg a magyar nyelvben, azóta is használatos a vezetői, irányítói tevékenységre utaló kifejezésként. Az adminisztráció fogalma nem csak a vállalati szférában, hanem a közigazgatásban is jelen van, ahol az államigazgatás irányítói tevékenysége is adminisztrációnak nevezhető.
Miben segíthetünk: ( ahol a munka tengere sodorja a vezetőt)
Célok:
- Munkaköri leírások kidolgozása (ez nem a munkaügyi ellenőrnek készült mintaszabályzat, hanem valós, vagy ideális tevékenységek szabályozott leírása). -Ezen leírás alapján bármikor új munkatárs betanítható, aki szinte azonnal termelő munkát végez.
- Munkaszervezési folyamatok felülvizsgálata, megcélozva a teljesítményarányos jutalmazást.
- Belső ellenőrzés kialakítása, hogy a cég termékei jó minőségben határidőre értékesítve legyenek
- Pénzügyi adminisztráció felülvizsgálata, hogy a cég fizetőképessége stabil legyen
Részfeladatok:
– Milyen információkra van szüksége egy vállalkozás elindításához
– Hogyan kezdjen hozzá egy vállalkozás megszervezéséhez
– Hogyan szervezze meg a cége adminisztrációját
– PR, marketing, szerződések, számlázás …. minden ami még kell
– Hogyan használja fel a cégvezető a könyvelésből nyerhető információkat
– Hogyan lehet a könyvelésből vevői és beszállítói tartozáslistát lekérni
– Milyen módszerekkel lehet a likviditást megteremteni és fenntartani
– Mit tehetünk, hogy a vevő fizessen
– Megoldások a pénzügyi nehézségek kezelésére
– Válsághelyzetek kezelése
A vállalkozás adminisztrációs és szervezési folyamatainak a kialakításához a ” SZERVEZÉSI TÁBLA” technológiát és filozófiát alkalmazzuk.
A folyamatok standard oktatásához és a vállalkozás munkatársainak betanításához több, a technológia oktatására jogosult, licenccel rendelkező konzultáns segíti a munkánkat.
Sokakat a változás megrémít, mert ismerjük a közmondást: ” Járt utat járatlanért el ne hagyj.”
De van az úgy, hogy szúr a szög, de még nem annyira, hogy megmozduljunk.
A döntés a Te kezedben van, mi abban segítünk, hogy kicsi reális lépéseken keresztül megvalósítsd a nagy álmot, a helyesen kontrollált, motivált és értelmes munkatársakkal dolgozó, jól termelő, nyereséges vállalkozást.
Segítségünkkel Te is könnyedén képessé válhatsz ilyen cég megszervezésére.
Tanulásmódszertanunk lényege az alapos megértés és a fokozatosság.
Miben tér el ez a módszer a hagyományos munkaköri leírásoktól?
Kinek nem javasolt ezt a rendszert alkalmazni?
- Kisvállalkozások és startupok: Ezek a szervezetek gyakran szükséges, hogy gyorsan alkalmazkodjanak a piaci változásokhoz, és előnyben részesítik a rugalmasabb szervezeti struktúrákat. ( De ez nem jelenti azt, hogy akár egy egyéni vállalkozás is ne tudná ez által a módszer által eredményesebbé tenni a vállalkozását, hiszen neki is el kell végezni azokat a céges feladatokat, mint a nagyobb cégeknek, csak Ő egyedül van az összes posztra.)
- Kreatív iparágak: Reklámügynökségek, design stúdiók és egyéb kreatív iparágak, ahol a kreativitás és az innováció kulcsfontosságú, esetlegesen korlátozva érezhetik magukat a szigorú strukturális keretek között.
- Szervezetek, amelyeknek erős a saját kulturális vagy filozófiai identitásuk: Ezek a szervezetek konfliktusba kerülhetnek a Hubbard-féle rendszer bizonyos elemeivel.
Ha úgy látod, hogy a vállalkozásod szervezettségének javítása értékesebbé tudná tenni a cégedet, írja mailt és kérj bővebb információt!