A cég adminisztrációs feladatainak összehangolása a cég munkafolyamataival
- Munkaköri leírások kidolgozása (ez nem a munkaügyi ellenőrnek készült mintaszabályzat, hanem valós, vagy ideális tevékenységek szabályozott leírása). -Ezen leírás alapján bármikor új munkatárs betanítható.
- Munkaszervezési folyamatok felülvizsgálata
- Belső ellenőrzés kialakítása
- Pénzügyi adminisztráció felülvizsgálata
– Milyen információkra van szüksége egy vállalkozás elindításához
– Hogyan kezdjen hozzá egy vállalkozás megszervezéséhez
– Hogyan szervezze meg a cége adminisztrációját
– PR, marketing, szerződések, számlázás …. minden ami még kell
– Hogyan használja fel a cégvezető a könyvelésből nyerhető információkat
– Hogyan lehet a könyvelésből vevői és beszállítói tartozáslistát lekérni
– Milyen módszerekkel lehet a likviditást megteremteni és fenntartani
– Mit tehetünk, hogy a vevő fizessen
– Megoldások a pénzügyi nehézségek kezelésére
– Válsághelyzetek kezelése